fb
Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".

Komunikaty

Data opublikowania: 2019-05-14

Nabór na stanowisko urzędnicze

Burmistrz Gminy Mosina ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji gminnych w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Mosinie pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina.

Zakres zadań:
1) realizacja zadań inwestycyjnych wynikających z udziału Gminy w Spółce Aquanet;
2) planowanie infrastruktury dla Gminy w zakresie gospodarki wodno-ściekowej;
3) współpraca w zakresie eksploatacji z właścicielami mediów wodno-ściekowych;
4) współpraca ze Spółką Aquanet w zakresie tworzenia planu inwestycyjnego i jego realizacji;
5) prowadzenie spraw w zakresie odpłatnego przejmowania urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;
6) współpraca w zakresie wydawania warunków technicznych dla budowy, przebudowy i remontu urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;
7) współpraca w zakresie opiniowania wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji 
o lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczących budowy urządzeń wodociągowych 
i kanalizacyjnych;
8) opiniowanie dokumentacji technicznej w zakresie urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;
9) opiniowanie koncepcji zamierzeń remontowych i inwestycyjnych w zakresie urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;
10) organizacja zadań inwestycyjnych na terenie gminy Mosina w zakresie budowy, przebudowy, remontów sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, w tym programowanie, przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, współpraca z podmiotami zewnętrznymi (projektanci, wykonawcy i inni), przygotowania umów, nadzór nad wykonawstwem, organizacja odbioru i przekazania do eksploatacji, rozliczanie inwestycji;
11) uzgadnianie projektów z inwestorami zewnętrznymi w zakresie infrastruktury technicznej, nie związanej z zarządzaniem drogami lub potrzebami ruchu drogowego;
12) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń wymaganych zakresem kompetencyjnym oraz porozumień z podmiotami zewnętrznymi;
13) udział w posiedzeniach komisji stałych Rady Miejskiej w Mosinie oraz udział w sesjach Rady Miejskiej w Mosinie (na zaproszenie).
 

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 24 maja 2019 r. pod adresem:

Urząd Miejski w Mosinie, plac 20 października 1, 62-050 Mosina – Sekretariat w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „ Rekrutacja na stanowisko ds. inwestycji gminnych”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Mosinie po upływie terminu określonego powyżej nie będą rozpatrywane.

 

Szczegółowe informacje dotyczące naboru zamieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej:

http://bip.mosina.pl/bip/oferty-pracy-w-samorzadzie/nabory-ogoszone-w-2019-r..html

 
Pozostałe Komunikaty
2019-06-24

Program "Rodzina 500+" od 1 lipca 2019 – bez kryterium dochodowego

Od 1 lipca 2019 świadczenie wychowawcze będzie przysługiwało na wszystkie dzieci do 18 r. życia, bez względu na dochody.
Czytaj więcej
2019-07-12

Bezpłatne warsztaty

Wojewódzki Urząd Pracy zaprasza na bezpłatne zajęcia dla osób pełnoletnich, m.in. z zarządzania czasem.
Czytaj więcej
2019-07-12

Nieodpłatne poradnictwo

Starosta Poznański udostępnia listę jednostek nieodpłatnego poradnictwa dla mieszkańców powiatu.
Czytaj więcej
2019-07-10

Bezpieczeństwo podczas żniw

Apel Okręgowego Inspektora Pracy w Poznaniu do rolników o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas tegorocznych żniw.
Czytaj więcej
2019-07-08

Wojskowe wyzwanie

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Poznaniu zaprasza sympatyków wojska do wzięcia udziału w jednodniowych ćwiczeniach.
Czytaj więcej
2019-07-03

Wyniki wyborów władz Sołectwa Żabinko

2 lipca odbyły się wybory władz Sołectwa Żabinko kadencji 2019-2024. Sołtysem została wybrana Agnieszka Gorzyńska.
Czytaj więcej
Więcej komunikatów
kategorie
dla mieszkańca
najczęściej czytane