Likwidacja azbestu - nabór wniosków do 12 sierpnia 2022
Od 9 lutego br. można składać w urzędach gmin powiatu poznańskiego właściwego dla położenia danej nieruchomości wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest. Do wniosku obowiązkowo należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości.
Powiat poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie). W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi – obowiązkowo należy wypełnić oświadczenie oraz formularz informacyjny. Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej tut. Starostwa przed realizacją zadania, zgłoszenia prac związanych z demontażem azbestu. Termin składania wniosków do urzędów gmin mija 12 sierpnia 2022 r. Więcej informacji oraz wszystkie wymagane dokumenty są dostępne TUTAJ.
Dokumenty do pobrania:
Źródło: bip.powiat.poznan.pl