Funkcjonowanie Urzędu Miejskiego w Mosinie

Przypominamy i zachęcamy Państwa do załatwiania swoich spraw w Urzędzie przede wszystkim telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub przez ePUAP.

Rozpoczął się sezon jesienny, a co za tym idzie wzrasta lczba chorych i przeziębionych oraz rośnie liczba zakażeń w związku z pandemią COVID-19.

Wizyty osobiste odbywają się z zachowaniem reżimu sanitarnego. Umówione wizyty są realizowane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.

Załatwianie spraw

Prosimy, by wizyty osobiste w siedzibie Urzędu składać jedynie w sprawach bardzo pilnych!

Wszystkie sprawy w Urzędzie Miejskim w Mosinie można załatwić przez Internet – za pośrednictwem platformy ePUAP. Osoby, które nie mają potwierdzonego profilu zaufanego, mogą go potwierdzić korzystając ze strony internetowej banków, w których posiadają konto.
Banki potwierdzające profil zaufany: T-Mobile Usługi Bankowe, PKO BP, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Inteligo, Bank Pekao S.A., mBank, Santander Bank Polska, Alior Bank.
Instrukcja korzystania z platformy ePUAP znajduje się na stronie epuap.gov.pl/ w zakładce Pomoc-> Instrukcje i podręczniki

Pracownicy Urzędu Miejskiego są do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów:

Awarie takie jak uszkodzona jezdnia, chodnik, wiata przystankowa, awaria oświetlenia ulicznego lub nielegalne wysypisko śmieci, można zgłosić interwencyjnie na adres mailowy interwencje@mosina.pl z dopiskiem INTERWENCJA, dołączając zdjęcie.

Załatwiając swoją sprawę można do minimum skrócić wizytę w urzędzie. Przypominamy o możliwości pobrania i wypełnienia wniosku w domu. Wystarczy go wydrukować, przynieść do urzędu, bądź wysłać go za pomocą ePUAP.

Wnioski znajdują się w naszym Biuletynie Informacji Publicznej.