Koordynator ds. dostępności
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności oraz Zespołu do spraw zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, należy w szczególności:
- wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- identyfikacja wymagań osób ze szczególnymi potrzebami,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez jednostki organizacyjne Gminy Mosina,
- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego,
- przedstawianie Burmistrzowi Gminy Mosina bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań,
- realizacja obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848).
Kontakt
Urząd Miejski w Mosinie
Plac 20 Października 2, 62-050 Mosina
godziny pracy:
poniedziałek: godzina 9:00 do 17:00, wtorek-piątek: godzina 7:00 do 15:00
Jakub Modrzyński
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Mosinie
tel. 61 8109 528
e-mail: jakub.modrzynski@mosina.pl
Ważne linki i dokumenty
Audyt dostępności - grudzień 2020 r. - kliknij by pobrać
Deklaracja dostępności strony www.mosina.pl
Deklaracja dostępności strony www.bip.mosina.pl