fb
Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".

O Gminie i Urzędzie - tekst łatwy do czytania (ETR)

Informacje o Urzędzie Miejskim w Mosinie

Tutaj jest główny budynek Urzędu Miejskiego w Mosinie, w skrócie Urząd, w którym pracuje Burmistrz Gminy Mosina i urzędnicy.

Zdjęcie urzedu Miejskiego w Mosinie

Burmistrz Gminy Mosina kieruje pracą Urzędu. Burmistrzowi w pracy pomagają zastępcy oraz pracownicy wielu Referatów.

 Burmistrz Gminy Mosina

Czym zajmuje się Urząd?

  • Rozpatrywaniem sprawy swoich mieszkańców i obsługuje ich
  • Sprawami organizacyjnymi w Urzędzie
  • Sprawami stanu cywilnego – ślubami, zgonami, urodzeniami
  • Sprawami obywatelskimi i działalnością gospodarczą
  • Planowaniem przestrzennym i budownictwem
  • Geodezją i nieruchomościami
  • Oświatą – szkołami, przedszkolami i żłobkami
  • Sportem
  • Promocją i kulturą
  • Ogólną informacją gminną i turystyczną.
  • Bezpieczeństwem mieszkańców
  • Księgowością i podatkami lokalnymi
  • Ochroną środowiska
  • Inwestycjami gminnymi i rozwojem gminy
  • Mieniem komunalnym
  • Funduszami zewnętrznymi
  • Obsługą Biura Rady Miejskiej

 

Wejście główne do budynku znajduje się od strony Parafii pw. Św. Mikołaja w Mosinie – to wejście jest odpowiednie dla osób z niepełnosprawnościami, starszych i rodziców z dziećmi.

Budynek Urzedu Miejskiego w Mosinie


Urząd jest trochę dostępny dla osób
z niepełnosprawnościami.

Miejsce do parkowania dla osób z niepełnosprawnościami



Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami jest na parterze budynku.

symbol wózka inwalidzkiego



W budynku nie ma windy, osoby na wózku są obsługiwani na parterze. Osoby słabosłyszące mogą skorzystać z   pętli.

Miejsce obsługi interesanta

Żeby załatwić sprawy w Urzędzie, osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:

Napisać pismo i wysłać je na adres: Urząd Miejski w Mosinie,
Plac 20 Października 1,
62-050 Mosina

 

 

Przynieść pismo do Biura Obsługi Interesanta.
Jest to Biuro, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty. Biuro znajduje się na parterze przy wejściu głównym do Urzędu.

    



Jak trafić do Biura?

Wchodzisz wejściem głównym.
Gdy wejdziesz do budynku zobaczysz:

   Widok wejścia wewnątrz urzędu

 



Kiedy przejdziesz przez drzwi i spojrzysz w lewo zobaczysz Biuro

   Biuro Obsługi Interesanta

Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl. ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.

 

Napisać wiadomość i wysłać ją na adres
e-mailowy
: um@mosina.pl

 

Wysłać faks pod numer 61 8109-558

 

Zadzwonić pod numer 61 8109-500

 

Przyjść do Urzędu i spotkać się
z pracownikiem w godzinach pracy Urzędu.
Urząd czynny jest w poniedziałek od 9.00 do 17.00, wtorek – piętek w godzinach
od 7.00 do 15.00.

 

 

Numery telefonów do referatów Urzędu dostępne są na stronie internetowej: https://www.mosina.pl/pracownicy-urzedu

       sumbol słuchawki


Wszystkie informacje o Urzędzie można znaleźć na stronach internetowych:

www.mosina.pl

https://www.mosina.pl/o-gminie

http://bip.mosina.wokiss.pl/

zdjęcie strony internetowej Gminy Mosina

   

Plik z informacjami (.docx)

Gmina
najczęściej czytane