![]() Informacje o Urzędzie Miejskim w Mosinie |
|
Tutaj jest główny budynek Urzędu Miejskiego w Mosinie, w skrócie Urząd, w którym pracuje Burmistrz Gminy Mosina i urzędnicy. |
![]() |
Burmistrz Gminy Mosina kieruje pracą Urzędu. Burmistrzowi w pracy pomagają zastępcy oraz pracownicy wielu Referatów.
|
|
Czym zajmuje się Urząd?
|
|
Wejście główne do budynku znajduje się od strony Parafii pw. Św. Mikołaja w Mosinie – to wejście jest odpowiednie dla osób z niepełnosprawnościami, starszych i rodziców z dziećmi. |
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie, osoby ze szczególnymi potrzebami mogą: |
|
Napisać pismo i wysłać je na adres: Urząd Miejski w Mosinie,
|
|
Przynieść pismo do Biura Obsługi Interesanta. |
|
Wchodzisz wejściem głównym. |
|
|
|
Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl. ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP. |
|
Napisać wiadomość i wysłać ją na adres |
|
Wysłać faks pod numer 61 8109-558 |
|
Zadzwonić pod numer 61 8109-500 |
|
Przyjść do Urzędu i spotkać się |
|
Numery telefonów do referatów Urzędu dostępne są na stronie internetowej: https://www.mosina.pl/pracownicy-urzedu |
|
www.mosina.pl |
|