Kalendarz wydarzeń
Data wydarzenia 2024-09-03
Mobilny Urząd w Wiórku
Mobilny Urząd to akcja, w ramach której urzędnicy przyjadą do Waszej miejscowości, udzielą niezbędnych informacji, pomogą wypełnić dokumenty i zawiozą je do Urzędu Miejskiego w Mosinie.
Najbliższy dyżur Mobilnego Urzędu:
Świetlica wiejska w Wiórku, ul. Podleśna 12.
Wtorek, 3 września, godz. 12:00-14:15.
Kto może skorzystać z usługi Mobilnego Urzędu?
Akcja kierowana jest w szczególności do osób, które:
- mają problemy z załatwianiem spraw elektronicznie,
- mają trudności w poruszaniu się,
- nie mogą samodzielnie dotrzeć i załatwić spraw w Urzędzie.
Co można załatwić?
W Mobilnym Urzędzie można uzyskać pomoc w załatwieniu części spraw, którymi zajmuje się Urząd Miejski w Mosinie. Sprawy, które będą obsługiwali urzędnicy, dotyczą:
- ochrony środowiska — np. wycinka drzew, dofinansowanie wymiany ogrzewania, przyłączenia do systemu kanalizacji,
- podatków i opłat — np. aktualizacja deklaracji na ustalenie wymiaru podatków, deklaracja na odpady,
- Mosińskiej Karty Mieszkańca — wydawanie kart mieszkańca.
Jak skorzystać z Mobilnego Urzędu?
Wystarczy przyjść do punktu Mobilnego Urzędu w Twojej miejscowości w dniu dyżurowania urzędników. Wizyty nie trzeba wcześniej umawiać.