Kalendarz wydarzeń
Data wydarzenia 2021-12-29
Nabór na stanowisko urzędnicze
Uwaga materiał archiwalny
Burmistrz Gminy Mosina OGŁASZA nabór na zastępstwo na stanowisko urzędnicze ds. zarządzania drogami w Referacie Mienia Komunalnego w Urzędzie Miejskim w Mosinie pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina
Wymagania niezbędne:
- Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 pkt 2, 3 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) określonych dla stanowisk urzędniczych. - Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Znajomość przepisów prawa, w szczególności:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w pracy urzędniczej minimum 2-letnie.
- Doświadczenie w pracy związanej z bieżącą obsługą interesanta.
- Doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem drogami i pasem drogowym.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie utrzymania dróg.
- Znajomość warunków technicznych wykonywania i odbioru robót budowlanych,
w tym drogowych. - Referencje, opinie dotyczące przebiegu pracy zawodowej.
- Biegła znajomość MS Office, umiejętności matematyczne i analityczne, umiejętność redagowania pism, decyzji, opinii, zestawień dokumentów związanych z zakresem zadań.
- Uprawnienia budowlane/drogowe będą dodatkowym atutem.
- Umiejętność kosztorysowania będzie dodatkowym atutem.
Zakres zadań:
- Prowadzenie procedury administracyjnej w zakresie decyzji administracyjnych, opinii oraz uzgodnień w zakresie lokalizacji urządzeń w pasie drogowym oraz lokalizacji zjazdów.
- Współpraca z innymi podmiotami w zakresie utrzymania dróg gminnych.
- Współpraca z wykonawcami w zakresie utrzymania dróg gminnych.
- Prowadzenie spraw o odszkodowanie z tytułu dewastacji/uszkodzenia mienia gminnego.
- Uzgodnienie projektów z inwestorami zewnętrznymi.
- Udział w posiedzeniach stałych komisji Rady Miejskiej w Mosinie oraz udział
w sesjach Rady Miejskiej w Mosinie.
Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Godziny pracy Urzędu: poniedziałek 9:00-17:00, wtorek-piątek 7:00-15:00.
- Praca ma charakter administracyjno-biurowy, związany z wyjazdami poza Urząd
w celu wizytacji terenu. - Urząd Miejski w Mosinie posiada podjazd i sanitariat na parterze w nowej części budynku dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stara część budynku tj. część parteru i piętro nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy).
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mosinie wynosi mniej niż 6%.
Dodatkowe informacje:
Pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym nie może wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie internetowej http://bip.mosina.pl/wymagane-dokumenty.),
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego,
- podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji,
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.
2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Administratorem danych, przekazanych podczas niniejszej procedury rekrutacji, jest Gmina Mosina z siedzibą pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, znajduje się w siedzibie administratora oraz na jego stronie internetowej.
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie
do dnia: 29 grudnia 2021 r.,
pod adresem:
Urząd Miejski w Mosinie, plac 20 Października 1, 62-050 Mosina – Sekretariat
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„ Rekrutacja na stanowisko ds. zarządzania drogami”.
Aplikacje, które wypłyną do Urzędu Miejskiego w Mosinie po upływie terminu określonego powyżej, nie będą rozpatrywane. Aplikacje można zostawić w Biurze Obsługi Interesanta. Istnieje możliwość wysłania dokumentów drogą elektroniczną na adres: um@mosina.pl (z załączonymi skanami wszystkich dokumentów aplikacyjnych, oryginały należy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną).
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadamiamy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Burmistrz Gminy Mosina
/-/ Przemysław Mieloch