Kalendarz wydarzeń
Data wydarzenia 2021-03-03
Platforma zakupowa - szkolenie dla wykonawców
Uwaga materiał archiwalny
Gmina Mosina zaprasza zainteresowanych Wykonawców do udziału w bezpłatnym szkoleniu z obsługi platformy zakupowej, z której korzysta Urząd Miejski w Mosinie przy prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
Szkolenie odbędzie się w dniu 3 marca 2021 r., w godz. 12:00-15:00 w formie on-line.
W ramach szkolenia zostaną omówione następujące zagadnienia:
- sposób ubiegania się o zamówienie publiczne za pomocą platformy zakupowej,
- zasady logowania,
- sposób składania i podpisywania ofert.
W trakcie szkolenia istnieje możliwość zadawania pytań.
Szkolenie będzie podzielone na dwie części:
1. Obsługa platformy zakupowej - 3 marca 2021 r. godz. 12:00-13:00.
Szkolenie ogólne z obsługi systemu, logowania, składania ofert oraz komunikacji z Zamawiającym w czasie trwania postępowania.
Aby uczestniczyć, wystarczy wejść 3 marca na poniższy link, wpisać „nazwę” oraz kliknąć "chcę dołączyć"-> https://meet.google.com/kht-ketw-czc
2. Najczęstsze błędy wykonawców - 3 marca 2021 r. godz. 13:00-15:00.
Zaawansowane szkolenie skupiające się szczegółowo na podpisach oraz najczęstszych błędach przy składaniu ofert. Ze szkolenia dowiedzą się Państwo m.in.:
- jak wygląda wykorzystanie każdego z podpisów w praktyce,
- jak podpisywać pliki bez obawy o odrzucenie oferty w przetargu,
- jakie są najważniejsze aspekty i wymagania techniczne.
Link do zapisów -> https://akademia.przetargowa.pl/webinar-wykonawcy?utm_source=website&utm_medium=CTA&utm_campaign=zamawiajacy&utm_content=
Zapraszamy!
Urząd Miejski w Mosinie