Zmiany w obsłudze klientów Urzędu

Zmiany w obsłudze klientów Urzędu w ramach uzyskania dotacji z budżetu Gminy Mosina na wymianę źródła ogrzewania oraz w ramach Programu Priorytetowego Czyste Powietrze.
 
Szanowni Mieszkańcy.
Mając na uwadze obecną sytuację epidemiczną w kraju oraz w trosce o wspólne bezpieczeństwo klientów i pracowników urzędu, a także z uwagi na bardzo duże zainteresowanie programami pomocowymi w zakresie dotacji na wymianę źródeł ogrzewania informuję, że od 31 marca 2021 roku do odwołania ustala się następujące zasady obsługi klientów w zakresie uzyskania dotacji:
  • zmienione zostały zasady bezpośredniej obsługi. Prosimy o wcześniejsze telefoniczne umawianie wizyt w Urzędzie pod numerem telefonu 61 10-18-247
  • zaleca się zdalny kontakt z Urzędem i załatwianie spraw za pośrednictwem platformy e-PUAP, maila, telefonicznie, pocztą,
  • nasi pracownicy są dla Państwa dostępni pod mailem lub telefonem: radoslaw.lucka@mosina.pl, tel.: 61 10-18-245, danuta.sobanska@mosina.pl, tel.: 61 10-18-247,
  • dopuszcza się bezpośrednią obsługę w sytuacji problemów z wypełnieniem wniosku oraz w momencie zawarcia umowy, przy zachowaniu reżimu sanitarnego.
 
 
Informacje o zasadach uzyskania dotacji:
 
Prosimy Państwa o wyrozumiałość i stosowanie się do powyższych zasad.