Komunikaty
Data opublikowania: 2020-10-10
Komunikat Burmistrza w sprawie kwarantanny w SP nr 2 w Mosinie
W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi procedury informowania pracodawcy o skierowaniu na kwarantannę informuję, że po konsultacji z Dyrektorem Wojewódzkim Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Poznaniu uzyskałem następujące informacje:
1. Pracownik skierowany na kwarantannę składa pracodawcy oświadczenie w którym informuje o zaistniałej sytuacji. Może do oświadczenia załączyć np. komunikat otrzymany poprzez portal Librus.
2. Pracodawca oświadczenie przekazuje do właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, który może to oświadczenie uznać bądź zażądać zaświadczenia z PSSE w Poznaniu.
3. Jeśli ZUS zażąda takiego zaświadczenia, występujemy do Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej o stosowny dokument.
Jednocześnie informuję, że zostały wdrożone wszystkie procedury i zarówno Gmina Mosina, jak i Szkoła Podstawowa nr 2 są w bieżącym kontakcie ze służbami sanitarnymi i porządkowymi. O wszelkich zmianach będę informował na bieżąco.
Przemysław Mieloch
Burmistrz Gminy Mosina