Zgłoś usterkę lub awarię
Priorytetem w działaniach Urzędu Miejskiego w Mosinie jest zapewnienie mieszkańcom bezpieczeństwa oraz wygody. Jeśli uważacie, że coś w gminie wymaga szybkiej interwencji, jesteście świadkami awarii czy uszkodzenia zgłoście zdarzenie przez formularz dostępny w aplikacji na urządzenia mobilne lub na stronie Mosińskiej Karty Mieszkańca pod adresem mkm.mosina.pl.
Aplikacja dostępna jest:
Google Play (Android) — pobierz
App Store (iOS) — pobierz
Formularz dostępny na stronie mkm.mosina.pl
Zgłoszenie można przesłać także mailowo na adres: interwencje@mosina.pl z dopiskiem INTERWENCJA, dołączając zdjęcie, a my dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem.
Wierzymy, że nasza współpraca przyczyni się do utrzymania naszej gminy w jak najlepszym stanie. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek dodatkowe pytania lub potrzebują dalszych informacji, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Interesanta pod numerem telefonu:
61 8109 505 - budynek nr 1, pl. 20 Października 1
61 8109 507 - budynek nr 2, ul. Dworcowa 3